۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
متقاضیان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره دکتری استاد محور دانشگاه پیام نور تا فردا دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای ثبت نام فرصت دارند.
کد خبر: ۸۵۷۸
به گزارش سرطان نیوز، دانشگاه پیام نور براساس آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره دکتری به شیوه استاد محور و همچنین برای رفع نیازهای کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشجو می پذیرد.

متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور تا فردا دوشنبه۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا به سامانه گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir مراجعه کرده و دستورالعمل پذیرش را مطالعه کنند.

متقاضیان با توجه به محدود بودن موضوعات (۲۷ رشته – محل استاد) ضرورری است قبل از ثبت نام اولیه و پرداخت هزینه، فایل فراخوان و موضوعات مندرج در فایل عناوین موضوعات پژوهشی مطالعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
07:34 - 1403/06/17
آخرین وضعیت پشه آئدس در کشور / ۱۷۸ مبتلای تب دنگی تا هفته اول شهریور
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون ۱۷۸ مورد ابتلا به «تب دنگی» در کشور گزارش شده، گفت: در حال حاضر، پشه آلوده تنها در یک نقطه از کشور حضور دارد و انتقال محلی فقط در این نقطه صورت می‌گیرد.
08:03 - 1403/06/16
تعطیلات شهریور و کاهش مراجعه تهرانی‌ها برای اهدای خون/ خطر کاهش ذخایر خونی
مدیرکل انتقال خون استان تهران با ابراز نگرانی از آنچه که «استمرار روند کاهش مراجعه برای اهدای خون» خواند، گفت: در حال حاضر، میزان مراجعه برای اهدای خون کم است و همین موضوع خطر کاهش میزان ذخایر خونی را به دنبال خواهد داشت.
پیشنهاد امروز